IRAKURRI
Astialdian burutzen diren jarduerek klaseko dinamikarekin apurtu behar dutelaren ideia oso zabalduta dago. Askok irakurketa eskolako lanarekin lotzen dute eta beraientzat ez da interesgarria, atsegina izan daitekeen zerbait. Ipuina baliabide ezin hobea izan daiteke, astialdirako. Zelan txertatu irakurketa astialdian?
Liburuak astialdirako baliabide bezala eskura jarri behar ditugu. Ipuina oinarria izan daiteke hainbat jarduera burutzeko eta irakurketa hasiera izango da. Begiraleen papera funtsezkoa da, ipuinetatik hainbat gauza ikas daitezkeela ikustarazteko, beraiekin jolasteko eta ondo pasatzeko. Erakustea, ipuina ez dela ikastetxean saltzen diguten bezalakoak. Badaude baita ere komikiak, abentura anitzeko liburuak, klabeak deszifratzeko liburuak...
Gustoko ipuin bat irakurtzen duten bitartean umeak lasai eta kontzentratuta egongo dira. Kontarazteko eta beraiengan hausnarketa bultzatzeko nagusien laguntza behar dute.
Irakurtzeko txokoak antola daitezke beraien astialdian irakurtzeko. Ume bakoitzak aukeratutako liburu batez osatua, elkartrukatzeko, edota begiraleek aukeratutako eta ekarritako liburuekin.
IPUINA: Sorpresa harrigarria
Sorpresa harrigarria Udaberria zen eta Guesdi lorategira joan zen. Beldarra ikusi zuen eta esan zion beldarrak: -Ez, ez hil! Nor zara? - Ni Guesdi naiz. Beldarrak esan zion: - Etorri bihar, sorpresa izango duzu ta. Beste egunean, Guesdi bilatzen hasi zen. - Hemen nago. Beldarra tximeleta bihurtuta zegoen eta Guesdik jolastu zuen tximeletarekin. Eder
Taula
Pagina nueva 1
Haur hezkuntzako liburuen sailkapena adinaren arabera | ||
3urte | 4urte | 5urte |
Kokodriloa | Ehunzangoa | Txomin eta ane udaberrian |
Ama eta txita | Txanogorritxu | Teo hondartzara doa |
2007-12-01
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario